مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:232019-11-12سياسي

هرمزگان در رسانه ملی به عنوان محل قاچاق معرفی نشود


مردم مطالبه دارند که نباید هرمزگان در صحن رسانه ملی به عنوان محل خلاف خیز و قاچاق معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: امنیت مقوله بسیار مهمی است و یکی از برکات قابل افتخار جمهوری اسلامی ایران امنیت بی نظیری است که در کشور داریم و دیگران خیلی تلاش می کنند یک شکنندگی در آن ایجاد کنند اما به لطف تلاش های ناجا، امنیت مثال زدنی داریم و این بالاترین نعمت و برکت است.

   وی ادامه داد: فضای سوریه و افغانستان و دیگر کشورها را به تصور کنید و ببینید با ایجاد داعش چه جنایت هایی را انجام دادند که همه این توطئه ها برای از بین بردن امنیت جمهوری اسلامی ایران بود اما به لطف پروردگار، دعای خیر رهبری و تلاش مسؤولان و مردم امنیت ما از بین رفت.

 همتی تاکید کرد: امنیت ما مردم پایه است و نیروی انتظامی ما بر پایه مشارکت با مردم کار می کنند و قدر آن باید دانسته شود و از برای شکر این نعمت باید قدر مردم عزیز را بدانیم.

   استاندار هرمزگان بیان کرد: همه واحد ها و اعضای شورای تامین با هم همدل هستند چون می دانند امنیت مهم است و قاطعانه آن را برای مردم تامین می کنند و استان هرمزگان جزو استان هایی است که از لحاظ شاخص های امنیتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان در رسانه ملی به عنوان محل قاچاق معرفی نشود

هرمزگان در رسانه ملی به عنوان محل قاچاق معرفی نشود