مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:122019-11-12سياسي

هرمزگان باید فضایی امن برای سرمایه گذاری نشان داده شود


نقش نیروی انتظامی در کنار سایر اعضای شورای تامین نقشی بی بدیل و وسیع و عمیق است.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان اظهار کرد: نقش نیروی انتظامی در کنار سایر اعضای شورای تامین نقشی بی بدیل و وسیع و عمیق است.

فریدون همتی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان، افزود: تامین امنیت جمعیت یک میلیون و 800 هزار نفری پراکنده هرمزگان کاری دشوار اما موفق بوده است، در جاده های شهر و روستای هرمزگان احساس امنیت بسیاری وجود دارد و امنیت مقوله مهمی برای مردم است.

وی عنوان کرد: یکی از برکات مهم و بزرگ جمهور اسلامی ایران امنیت بی نظیری است که در کشور داریم و دشمن سعی زیادیب برای ایجاد شکنندگی در آن دارد که با هوشیاری تمامی نیروهای امنیت کشور به خصوص نیروی انتظامی ناموفق است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: فضای کشورهای دیگری که با توطئه دشمنان اسلام وضعیت فجیعی دارند، با خلق داعش جنایت های رقم زدند که تاریخ از انتقال آن به آینده خجالتمی کشد، همه این توطئه ها را برای ایران هم چیده بلودند اما به لطف خدا، دعای خیر مقام معظم رهبری و تلاش مسئولین و مردم بی اثر شده است.

همتی با اشاره به اینکه امنیت مشور ایران مردم محور است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی بر پاه مشارکت مردمی پیش می روند که نعمت بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان باید فضایی امن برای سرمایه گذاری نشان داده شود

هرمزگان باید فضایی امن برای سرمایه گذاری نشان داده شود