مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:552019-11-12سياسي

از سرگیری فعالیت یک معدن راکد در کرمانشاه با پیگیری دادستان


مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از بازگشایی و از سرگیری فعالیت یک معدن راکد در یکی از شهرستان های کرمانشاه با پیگیری های دادستان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از بازگشایی و از سرگیری فعالیت یک معدن راکد در یکی از شهرستان های کرمانشاه با پیگیری های دادستان خبر داد.

مهدی قنادی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهارکرد: اواخر مرداد امسال یکی از کارگران معدنی در استان کرمانشاه به علت حادثه ای در معدن جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه براساس بررسی های انجام شده هیچ قصوری از جانب معدن و کارفرما در این حادثه وجود نداشته، عنوان کرد: تمامی اصول ایمنی در معدن رعایت شده بود و همچنین این معدن دارای بیمه مسئولیت مدنی و بیمه حوادث نیز بوده است.

مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه تصریح کرد: کارگر متوفی دارای بیمه تامین اجتماعی بوده و اکنون نیز خانواده وی پیگیر دریافت دیه آن مرحوم هستند و هیچ شکایتی نیز علیه کارفرمای معدن مطرح نکرده اند.

قنادی اضافه کرد: متاسفانه پس از وقوع این حادثه برخی از سهامداران این شرکت اقدام به کارشکنی هایی کرده و با اخذ دستور سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فعالیت معدن را متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری فعالیت یک معدن راکد در کرمانشاه با پیگیری دادستان

از سرگیری فعالیت یک معدن راکد در کرمانشاه با پیگیری دادستان