مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:302019-11-12پزشكي

با خواص و مضرات ازگیل آشنا شوید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ازگیل میوه ای سرشار از مواد مغذی مانند پتاسیم، منیزیم، منگنز، روی، آهن و … می باشد و برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند سنگ کلیه، - ازگیل میوه ای سرشار از مواد مغذی مانند پتاسیم، منیزیم، منگنز، روی، آهن و .

می باشد و برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند سنگ کلیه، فشارخون، التهاب های روده ای و .

کاربرد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ازگیل میوه ای سرشار از مواد مغذی مانند پتاسیم، منیزیم، منگنز، روی، آهن و … می باشد و برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند سنگ کلیه، فشارخون، التهاب های روده ای و … کاربرد دارد.

برای اکثر آدم ها تجربه کردن طعم های جدید، حس متفاوت و لذت بخشی را منتقل می کند و شاید برای همین باشد که غذاها، دسرها، سوپ ها و سالاد هایی از سایر نقاط جهان تا این اندازه برایمان جذابیت دارند و عرضه چنین غذا های جدیدی با استقبال فراوانی مواجه می شوند.

از این میان بازار داغ میوه ها و سبزی های جدید و ناشناخته که تنها در قسمت های خاصی از جهان می رویند، نیز بی نصیب نمانده است و بسیاری از میوه های جدید و عجیب مانند جکی فروت، پشن فروت، میوه ستاره ای و … طرفداران خاص خود را دارند و با قیمت های گزاف به فروش می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خواص و مضرات ازگیل آشنا شوید

با خواص و مضرات ازگیل آشنا شوید