مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:262019-11-12پزشكي

نخستین بیمارستان سوختگی غرب کشور با حضور وزیر بهداشت در کرمانشاه افتتاح شد


بیمارستان گلستان، نخستین بیمارستان سوختگی غرب کشور با حضور وزیر بهداشت در کرمانشاه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بیمارستان گلستان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بابایی  معاون درمان وزارت بهداشت، استاندار کرمانشاه، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و جمعی از مسؤولان، رسما به بهره برداری رسید.

ساخت بیمارستان گلستان از سال 1389 آغاز شده که پس یک دوره وقفه که بالاخره این پروژه امروز به مرحله بهره برداری رسید، 55 میلیارد تومان برای ساخت(35 میلیارد تومان) و تجهیزات (20 میلیارد تومان) این بیمارستان هزینه شده است.

این مرکز سوختگی غرب کشور در محوطه بیمارستان امام رضا (ع) در پنج طبقه و با زیربنای 9 هزار متر مربع احداث شده است و دارای 50 تخت شامل 38 تخت جراحی و بستری و 12 تخت ویژه و همچنین دارای سه تخت اتاق عمل و تجهیزات به روز دنیا است.

تمام تجهیزات بیمارستان گلستان مدرن و به روز است و این تجهیزات با توجه به حساسیت درمانی بیماران سوختگی و نیاز آن ها به مراقبت های ویژه براساس آخرین استانداردهای جهانی تهیه و خریداری شده است.

از این پس این بیمارستان به عنوان اولین بیمارستان سوختگی غرب کشور فعالیت خواهد کرد و از روز گذشته تمام بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین بیمارستان سوختگی غرب کشور با حضور وزیر بهداشت در کرمانشاه افتتاح شد

نخستین بیمارستان سوختگی غرب کشور با حضور وزیر بهداشت در کرمانشاه افتتاح شد