مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 23:012019-11-11سياسي

ایمان به انقلاب امام حسین(ع) منشاء قدرت معنوی انقلاب اسلامی ایران


اعتقاد قلبی ملت ایران به درستی راه انقلاب اسلامی که الهام گرفته از نهضت عاشورایی امام حسین(ع) است، قدرت معنوی عظیمی ایجاد کرد و باعث شد چه پیش از پیروزی و در جریان مبارزه و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در مقابله با انواع چالش ها و توطئه های داخلی .

- ایمان به انقلاب امام حسین(ع) منشاء قدرت معنوی انقلاب اسلامی ایران اعتقاد قلبی ملت ایران به درستی راه انقلاب اسلامی که الهام گرفته از نهضت عاشورایی امام حسین(ع) است، قدرت معنوی عظیمی ایجاد کرد و باعث شد چه پیش از پیروزی و در جریان مبارزه و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در مقابله با انواع چالش ها و توطئه های داخلی و خارجی ایستادگی کند و به حرکت خود ادامه دهد.

معصومه مومنیان، فعال رسانه ای مشهد طی یادداشتی به تبیین این موضوع پرداخته است که قدرت معنوی راز استمرار انقلاب اسلامی بوده است.

در این یادداشت آمده است: اگر همه عمر انقلاب را 40 سال بدانند، من اما باورم این است انقلاب ما، 56 ساله است؛ چرا که نقطه شروع انقلاب قیام خرداد 42 و آن فجایع تاریخی بود.

شاید آن زمان که امام راحل(ره) کودکان درون گاهواره ها را سرباران آینده آن حرکت تاریخی عنوان کردند، کسی مفهوم این سخن را نفهمید تا 15 سال بعد که نوجوانان ایرانی، در کنار پدران و مادرانشان انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و 2 سال بعد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان به انقلاب امام حسین(ع) منشاء قدرت معنوی انقلاب اسلامی ایران

ایمان به انقلاب امام حسین(ع) منشاء قدرت معنوی انقلاب اسلامی ایران