مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 21:402019-11-11سياسي

آیا اصلاح طلبان رادیکال واقعاً ضدجنگ اند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، در آستانه انتخابات یکی از سوالاتی که باید از جانب کاندیداها و جناح های سیاسی به آن پاسخ داده شود، - جریان اصلاحات برخلاف آنچه این روزها تلاش می کنند از خود یک چهره صلح طلب نشان دهند، در مقاطعی کشور را تا مرز جنگ پیش بردند و اگر تدابیر رهبر انقلاب نبود ممکن بود شرایط ایران را بحرانی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، در آستانه انتخابات یکی از سوالاتی که باید از جانب کاندیداها و جناح های سیاسی به آن پاسخ داده شود، این است که راهبردشان در سیاست خارجه و روابط بین المللی چیست؟ مسئله ای که حول دو محور مقاومت یا سازش و صلح طلبی در روابط خارجی می چرخد و هرکس تلاش می کند روش خود را حلال مشکلات اقتصادی و بین المللی کشور در شرایط تحریم نشان دهد.

فارغ از اینکه کدام راهبرد در شرایط کنونی کشور گره گشا است، اخیرا شنیده شده یکی از تئوریسین های جریان اصلاحات به تازگی در جلسه ای گفته است اصلاح طلبان باید روی سه محور صلح، ایران و عدالت به عنوان گفتمان انتخاباتی متمرکز شوند.

صلح طلبی یکی از کلیدواژه هایی است که نزدیک دودهه است وارد گفتمان سیاسی اصلاح طلبان شده و جناح مقابل را به جنگ طلبی متهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا اصلاح طلبان رادیکال واقعاً ضدجنگ اند؟

آیا اصلاح طلبان رادیکال واقعاً ضدجنگ اند؟