مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 21:012019-11-11سياسي

ضرورت پرهیز از بزرگنمایی موضوعات عادی پادمانی


سفیر و نماینده دائم کشورمان در وین، گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت های هسته ای ایران را نشان دهنده دسترسی کامل آژانس دانست و گفت: - با وجود کاهش تعهدات ایران تحت برجام که با هدف برقراری توازن نسبی میان حقوق و تکالیف طرفین انجام می شود، آژانس همچنان قادر به راستی آزمایی هم اجرای تعهدات و هم توقف اجرای بخشی از تعهدات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم غریب آبادی در واکنش به اظهارات اخیر آژانس در مورد مکانی در ایران، افزود: از همان ابتدا و از زمانی که آژانس، ایران را مطلع کرد که برخی سوالات در مورد یک مکان خاص دارد، ایران موافقت کرد وارد یک تعامل مثبت با آژانس برای شفاف کردن وضعیت و رسیدگی به سوالات مرتبط شود.

ایران با نشان دادن نهایت همکاری و شفافیت، متعاقبا دسترسی لازم را برای آژانس فراهم کرد.

همانگونه که توسط مقامات آژانس نیز در موقعیت های مختلف تأکید شد، تعامل بین آژانس و ایران در خصوص این موضوع در حال انجام است.

بنابراین، هرگونه تلاش برای پیش داوری و ارائه ارزیابی زودهنگام و خام، صرفاً در جهت مصادره این موضوع در راستای مقاصد سیاسی است.

وی افزود: وجود اینگونه سوالات در تعاملات بین آژانس و کشورهای عضو امری معمول و عادی بوده و در حالیکه دو طرف برای حل آن در تعامل هستند، نباید با اغراض سیاسی مورد سوءاستفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پرهیز از بزرگنمایی موضوعات عادی پادمانی

ضرورت پرهیز از بزرگنمایی موضوعات عادی پادمانی