مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 20:432019-11-11سياسي

دامن زدن به دو قطبی سازی ها از طرف رییس جمهور جای بسی تاسف است


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر رییس جمهور گفت: دامن زدن به دو قطبی سازی ها از طرف بالاترین مقام اجرایی کشور در آغاز هفته وحدت جای بسی تاسف و تامل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی اکبر کریمی در واکنش به اظهارات اخیر رییس جمهور در خصوص اقدامات قوه قضاییه در مبارزه با فساد در توییتی نوشت: ایجاد دو قطبی در جامعه اسلامی یک نقشه همیشگی از سوی دشمنان است، اقدامات قاطع و موثر قوه قضاییه در برخورد با دانه درشت ها و وابستگان سیاسی بر همگان روشن است، دامن زدن به این دو قطبی سازی ها از طرف بالاترین مقام اجرایی کشور در آغاز هفته وحدت جای بسی تاسف و تامل دارد.

    وی آورده است: آقای رییس جمهور به مشاورین خود بگویید: اولویت اول امروز کشور رسیدگی به مسائل اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم است، فرافکنی نکنید.

کریمی همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت دارایی های نمایندگان نوشته است: در راستای اقدامات انقلابی قوه قضاییه سامانه ثبت دارایی های نمایندگان مجلس راه اندازی شد، این اقدام گام موثری در شفاف سازی و مبارزه با فساد است اینجانب با انجام آن در اسرع، وقت به همه مسئولان توصیه می کنم به دور از هرگونه فرافکنی و شعارزدگی دارایی های خود، همسر و فرزندان تحت تکفل را ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامن زدن به دو قطبی سازی ها از طرف رییس جمهور جای بسی تاسف است

دامن زدن به دو قطبی سازی ها از طرف رییس جمهور جای بسی تاسف است