مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 19:442019-11-11سياسي

«ایکس سونامی» هشداری به جامعه امروز ایران است


همان طور که در مستند «ایکس سونامی» بیان شد، بعید نیست جامعه ایران در مسیر همان مشکلات و معضلات امروز آمریکا پس از انقلاب جنسی قرار گیرد.

- ایکس سونامی هشداری به جامعه امروز ایران است مشاور ازدواج و خانواده گفت: همان طور که در مستند ایکس سونامی بیان شد، بعید نیست جامعه ایران در مسیر همان مشکلات و معضلات امروز آمریکا پس از انقلاب جنسی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مستند ایکس سونامی امشب در پردیس هویزه مشهد برای نخستین بار اکران شد، این مستند به صورت مشترک در ایران و آمریکا تولید شده است، موضوع این مستند درباره انقلاب جنسی در آمریکا و هشدار برای وضعیت کنونی ایران است، راوی مستند ایکس سونامی خانمی است که در گذشته بازیگر فیلم های پورن بوده است.

در این مراسم که با استقبال زیادی از سوی جوانان اعم از دانشجویان، طلاب و عموم مردم روبه رو شد تمام فضای سالن یک پردیس هویزه مشهد پر شد و شماری از تماشاگران مستند بر روی زمین نشستند.

پس از اکران این مستند مشاوره ازدواج و خانواده گفت: دلیل استقبال زیاد مردم از این مستند نیازهایی است که مردم در کسب اطلاعات و رفع مشکلات برای چالش های جنسی و روابط خود با جنس مخالف دارند که متأسفانه پاسخ درستی از جامعه برای آن دریافت نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایکس سونامی» هشداری به جامعه امروز ایران است

«ایکس سونامی» هشداری به جامعه امروز ایران است