مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 19:272019-11-11اقتصادي

مردم سمنان 3.3 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان در هفت ماهه سال جاری، سه میلیارد و 370 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محسن مسعودیان راد با بیان اینکه بیش از 90 هزار از خانوارهای استان سمنان مشترک خانگی صندوق های صدقه کمیته امداد هستند، تصریح کرد: به طور میانگین هر شهروند سمنانی روزانه بیش از 15 تومان صدقه پرداخت می کند.

مسعودیان راد با تأکید بر پیشرفت های فناوری بر بستر پرداخت صدقه به روش های نوین افزود: پرداخت صدقه به روش الکترونیکی کاهش هزینه های جمع آوری صدقه از صندوق های صدقه، افزایش سرعت در پرداخت و اطمینان را به همراه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان در هفت ماهه سال جاری سه میلیارد و 370 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که از این رقم، 54 میلیون و 405 هزار تومان از طریق کد دستوری با تلفن همراه و در بستر فناوری بوده است.

مسعودیان راد شهرستان شاهرود را با پرداخت 682 میلیون تومان صدقه در هفت ماهه نخست سال جاری پیشتاز دانست و گفت: شهرستان سمنان با مشارکت 641 میلیون تومانی و مردم دامغان با 475 میلیون تومان در رتبه های بعدی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سمنان 3.3 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

مردم سمنان 3.3 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند