مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 19:012019-11-11اقتصادي

وزیر کشور: روند افزایش قیمت لبنیات باید مدیریت شود


سی و نهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، شامگاه امروز در وزارت کشور بریاست وزیر کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی پس از پایان این جلسه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از نگرانی های اصلی مردم با توجه به اینکه در فصل کشت و زرع هستیم، بحث وضعیت نهاده های کشاورزی است که نماینده جهادکشاورزی در جلسه امروز ستاد گزارشی در این خصوص ارائه کرد.

براساس این گزارش امسال خرید نهاده های کشاورزی مانند کود، سم و بذر و سایر موارد نسبت به سال های گذشته 20 درصد افزایش داشته است و کشاورزان عزیز نباید هیچ نگرانی در این حوزه داشته باشند.

وی در این زمینه همچنین با اشاره به اینکه امسال حدود 8 میلیون هکتار زمین زیرکشت خواهد رفت، عنوان کرد: از این میزان، تاکنون 4 میلیون هکتار کشت شده است و براساس گزارش اعلامی در جلسه، امسال در محصولات اساسی نیازهای داخلی را تأمین خواهیم کرد و رویکرد ما در برخی محصولات بر صادرات است که اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

وزیر کشور با بیان اینکه در روزهای اخیر، مردم سوالاتی در خصوص قیمت لبنیات و شیر داشتند، اظهار کرد: این روند افزایش قیمت در حوزه لبنیات حتماً باید مدیریت شود که در این جلسه ستاد، مقرر شد سازمان حمایت از مصرف کنندگان، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهادکش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: روند افزایش قیمت لبنیات باید مدیریت شود

وزیر کشور: روند افزایش قیمت لبنیات باید مدیریت شود