مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 18:252019-11-11سياسي

خوزستان الگویی برای کادرسازی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است


دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه امین بودن و وفادار بودن انجمن اسلامی به نظام و انقلاب باعث شده که این شجره طیبه با قوت و در اقتدار در نظام تعلیم و تربیت کشور فعال باشد، - گفت: استان خوزستان برای ما در این زمینه استانی پیشرو است چراکه سابقه انجمن اسلامی در این استان به قبل از انقلاب اسلامی برمی گردد.

حسین تاریخی در مراسم تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان خوزستان که امروز، 20 آبان ماه در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: می توان از استان خوزستان به عنوان الگویی برای کادرسازی نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: توقع از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در نظام جمهوری اسلامی بسیار جدی و موثر است؛ عبارات مقام معظم رهبری درباره اتحادیه همچون سنگرهای فکری و فرهنگی و اعضای غریق نجات مؤید این است که مسئولیت سنگینی بر عهده ما قرار دارد.

گرچه در طی چهل سال گذشته فراز و نشیب های بسیار داشتیم و بعضا مشمول عنایت های در خور و در شأن انجمن اسلامی از سوی بعضی از دولتمردان نبودیم اما امین بودن و وفادار بودن مجموعه ما به نظام و انقلاب باعث شده که این شجره طیبه با قوت و در اقتدار در نظام تعلیم و تربیت کشور فعال باشد و ایفای نقش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان الگویی برای کادرسازی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است

خوزستان الگویی برای کادرسازی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است