مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 18:212019-11-11سياسي

راه اندازی 13 پلیس گمرک تا پایان سال


با هدف مبارزه مؤثر با قاچاق ضمن تقویت یگان های انتظامی و اجرایی، 10 پلیس گمرک در بنادر و گمرکات کشور راه اندازی شده که تا پایان سال در 13 گمرک راه اندازی می شود.

- مرکز خلیج فارس، سردار حسین اشتری عصر امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس افزود: هرمزگان به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه در ورود و مبارزه با کالای قاچاق بویژه سوخت از اهمیت خاصی برخوردار است.

سردار اشتری به پلیس امنیت اقتصادی اشاره کرد و گفت: این پلیس توفیقات خوبی داشته به گونه ای که میزان کشفیات کالای قاچاق در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال 90 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر ناجا در مأموریت بزرگ اربعین گفت: رهبر معظم انقلاب دیروز در دیدار تعدادی از فرماندهان و معاونان ارشد نیروی انتظامی فرمودند: ناجا در اربعین کار بزرگی انجام داده است.

فرمانده ناجا به اقدامات این نیرو در برخورد با جرایم، پیشگیری و کاهش تصادفات در سطح استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: البته این توفیقات با تلاش همکارانم در یگان های دریابانی و مرزبانی حاصل شده و تعامل و همکاری بسیار خوب سایر سازمان ها نیز در این امر دخیل بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 13 پلیس گمرک تا پایان سال

راه اندازی 13 پلیس گمرک تا پایان سال