مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 18:212019-11-11سياسي

کارشکنی نسبت به اختصاص سهم پساب فاضلاب به شهرداری اراک


عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: باور بنده بر این است که در خصوص تخصیص سهم شهرداری اراک از تصفیه پساب فاضلاب این شهر کارشکنی صورت می گیرد.

- ایسنا/مرکزی عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: باور بنده بر این است که در خصوص تخصیص سهم شهرداری اراک از تصفیه پساب فاضلاب این شهر کارشکنی صورت می گیرد.

علی جعفر محصولی در صحن رسمی شورا اظهار کرد: در حال حاضر این آب را به قطب صنعتی خیر آباد می فروشند که در این خصوص باید گفت آب اگر آلوده باشد پش برای خیرآباد هم آلوده است و این در حالی است که در بازه ای از زمان این آب را به کشاورزان فراهانی هم می فروختند.

وی افزود: از این نوع آب در کل دنیا و حتی در شهر تهران نیز جهت آبیاری چمن ها و درختان استفاده می شود و اعتقاد بنده بر این است که شورا در این خصوص کم کاری کرده و نیاز است که شورا تلاش بیشتری برای پیگیری این موضوع انجام دهد.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک تصریح کرد: شورا باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا آنچه که سهم شهرداری از این پساب است را جهت آبیاری چمن و درختان به دست آورد.

محصولی با ییان اینکه شورای شهر قبل در این رابطه به رییس سابق سازمان محیط زیست کشور هم اعتراض کرده بود، گفت: در حال حاضر گفته شده که شهرداری باید این آب را خریداری کند و این در حالی است که این پول روی قبض آب از شهروندان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشکنی نسبت به اختصاص سهم پساب فاضلاب به شهرداری اراک

کارشکنی نسبت به اختصاص سهم پساب فاضلاب به شهرداری اراک