مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 18:152019-11-11اقتصادي

اجرای همزمان 15 پروژه شهری با اعتبار 64 میلیاردی توسط شهرداری ابرکوه


شهردار ابرکوه در دورهمی سالانه کارکنان شهرداری گفت: در حال حاضر در نقاط مختلف شهر 15 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد ریال در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، ساعتی قبل مراسم دورهمی سالانه کارکنان شهرداری به پاس خدمات و تلاش های آنان در طول یک سال، برگزار شد.

شهردار ابرکوه ضمن خیرمقدم گویی به کلیه کارکنان مجموعه تحت مدیریت خود، اظهار کرد: اقدامات بسیاری در حوزه تأمین رفاهیات کارکنان از جمله خریداری یک زائرسرا در مشهد مقدس، اجرای برنامه های ورزشی، سرگرمی و .

تاکنون انجام شده و امور رفاهایت به صورت ماهانه قالب رویدادها مناسبت ها در دستور کار امور مالی و اداری شهرداری قرار دارد.

سید علیرضا رسولی خاطرنشان کرد: در حوزه عمرانی قریب به 15 پروژه عمرانی مطرح در سطح شهر در حال اجرا بوده و تنها از فصل اعتبارات عمرانی 6 میلیارد و 400 میلیون تومان قرارداد پیمان بسته شده است.

ضمن اینکه 10 پروژه نیز از منابع داخلی در حال اجرا است.

رسولی با بیان اینکه توانایی مجموعه شهرداری بیش از این است و ما می توانیم شهری زیباتر و پایدارتر داشته باشیم، اذعان کرد: همه ما باید شهر را متعلق به خود دانسته و اقداماتی را انجام دهیم که شایسته شهروندان و شهر ابرکوه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای همزمان 15 پروژه شهری با اعتبار 64 میلیاردی توسط شهرداری ابرکوه

اجرای همزمان 15 پروژه شهری با اعتبار 64 میلیاردی توسط شهرداری ابرکوه