مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 18:142019-11-11اقتصادي

آخرین وضعیت صندوق خوشه طلایی در ایلام


مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام گفت: خوشبختانه سال گذشته با کمک بانک مرکزی و گشایش یک خط اعتباری، مشکل سپرده گذاران خوشه طلایی در استان تا حدودی حل شده و 10میلیارد تومان به سپرده گذاران این صندوق تا سقف 30میلیون تومان پرداخت شده است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام گفت: خوشبختانه سال گذشته با کمک بانک مرکزی و گشایش یک خط اعتباری، مشکل سپرده گذاران خوشه طلایی در استان تا حدودی حل شده و 10میلیارد تومان به سپرده گذاران این صندوق تا سقف 30میلیون تومان پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدناصر ناصری در نشست خبری اظهار کرد: باتوجه به تخلفات و انحراف صندوق خوشه طلایی اعضای هییت مدیره این صندوق به جزای نقدی، حبس و رد مال محکوم شدند و بعد از تسویه سپرده گذاران، کار انحلال صندوق قرض الحسنه خوشه طلایی اجرایی خواهد شد.

وی گفت: خوشبختانه سال گذشته با کمک بانک مرکزی و گشایش یک خط اعتباری، مشکل سپرده گذاران خوشه طلایی در استان تا حدودی حل شده و 10میلیارد تومان به سپرده گذاران این صندوق تا سقف 30میلیون تومان پرداخت شده و جمعا تعداد 5 هزار نفر بالغ بر 23 میلیارد تومان در این صندوق سپرده گذاری کرده بودند.

ناصری تصریح کرد: 67 هزار بهره بردار در استان ایلام فعالیت می کنند که از این تعداد تنها برای 34هزار بهره بردار، پروانه بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت صندوق خوشه طلایی در ایلام

آخرین وضعیت صندوق خوشه طلایی در ایلام