مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 17:492019-11-11حوادث

تیراندازی به مامورین شهرداری خرم آباد/ نیروی انتظامی تکذیب کرد!


در حالی عده ای از فروشنده نماها و اراذل با مامورین سد معبر شهرداری خرم آباد درگیر شده و اقدام به تیراندازی کرده اند که معاون فرمانده انتظامی لرستان این موضوع را تکذیب می کند! - خرم آباد- در حالی عده ای از فروشنده نماها و اراذل با مامورین سد معبر شهرداری خرم آباد درگیر شده و اقدام به تیراندازی کرده اند که معاون فرمانده انتظامی لرستان این موضوع را تکذیب می کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در حالی خبر تیراندازی به ماموران شهرداری خرم آباد در کانال خبری شهرداری خرم آباد منتشر شده است که معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان در گفتگو با رسانه ها این خبر را تکذیب کرده است! روابط عمومی شهرداری خرم آباد اعلام کرده است که عصر امروز یکشنبه 20 آبان ماه عده ای از فروشنده نماها و اراذل با مامورین سد معبر شهرداری خرم آباد که در حال انجام وظیفه بودند درگیر شده و اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کردند.

گفتنی است در پی درخواست های مردمی و همچنین در راستای اجرای وظایف قانونی، نیروهای اجراییات شهرداری خرم آباد با هماهنگی نیروی انتظامی در روزهای گذشته اقدام به جمع آوری دستفروشان و عاملین سد معبر در سطح شهر کرده اند.

ناصر کاکی رییس اجراییات شهرداری خرم آباد در این رابطه گفت: این درگیری در پی آن رخ داد که نیروهای شهرداری بنا به روال گذشته اقدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی به مامورین شهرداری خرم آباد/ نیروی انتظامی تکذیب کرد!

تیراندازی به مامورین شهرداری خرم آباد/ نیروی انتظامی تکذیب کرد!