مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 13:182019-11-11اقتصادي

فروش 150 میلیون تومانی کتاب در نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد


معاون مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از فروش 150 میلیون تومانی کتاب در قالب خرید نقدی و بن در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد.

- فروش 150 میلیون تومانی کتاب در نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از فروش 150 میلیون تومانی کتاب در قالب خرید نقدی و بن در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد.

رضا خردمند روز دوشنبه، 20 آبان ماه در بازدید از غرفه ایسنا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلای یاسوج، گفت: تاکنون استقبال مطلوب بوده و در روزهای پایانی نیز استقبال بیشتر می شود.

وی با اشاره به 350 میلیون تومان بن کتاب در این نمایشگاه، افزود: تا شب گذشته 98 میلیون تومان در قالب بن کتاب و 52 میلیون تومان در قالب خرید نقدی به فروش رفته، ضمن اینکه این آمار بدون سهمیه مؤسسات از جمله دانشگاه ها، کتابخانه های عمومی، حوزه علمیه و زندان ها بوده است و تا پایان پیش بینی می کنیم به بیش از 800 میلیون تومان به فروش برسد.

معاون مطبوعاتی ارشاد کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون 65 هزار و 975 عنوان کتاب به نمایششگاه رسیده که 50 درصد آن از تازه های نشر است، بیان کرد: این آمار تا روزهای آخر به 75 هزار عنوان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 150 میلیون تومانی کتاب در نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد

فروش 150 میلیون تومانی کتاب در نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد