مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 11:522019-11-11دانش

اختصاص دفتری مستقل برای نشریات دانشجویی دانشگاه علامه


رییس دانشگاه علامه طباطبایی از اختصاص دفتری مستقل برای نشریات دانشجویی دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، حسین سلیمی در نشست تقدیر از نشریه های برتر دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در سال های گذشته حدود 35 نشریه مجوزدار داشتیم که منتشر نمی شدند و در حال حاضر حدود 80 نشریه فعال داریم که بیانگر جریان امید در بین دانشجویان است.

وی در ادامه با بیان اینکه نشریات دانشجویی بستری برای کسب تجربه کار علمی، تشکیلاتی و مطبوعاتی هستند، تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبایی در مقایسه با دانشگاه های دیگر شرایط خوبی از این نظر دارد.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: ما در طرح جامع دانشگاه مدنظر داریم مکانی با عنوان مرکز فعالیت های فرهنگی دانشجویان را در یک سال آینده فراهم کنیم که تمام انجمن ها، کانون ها و نشریات در آنجا باشند.

اما قبل از اینکه این فضا ایجاد شود باید این مشکل در شورای دانشگاه مطرح شود تا فعالان دانشجویی نشریات بتوانند از اتاق های جلسات موجود در دانشگاه استفاده کنند.

دکتر سلیمی گفت: یکی از هدف های ما این است که دانشجو راه را پیدا و کشف کند؛ کیفیت کنونی نشریات نشان دهنده این است که دانشجویان کار خود را بلد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص دفتری مستقل برای نشریات دانشجویی دانشگاه علامه

اختصاص دفتری مستقل برای نشریات دانشجویی دانشگاه علامه