مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 07:042019-11-09بين الملل

آزادی به قید ضمانت یکی از متهمان عربستانی پرونده جاسوسی توییتری در آمریکا


در حالی که دو عربستانی متهم در پرونده جاسوسی توییتری برای عربستان در این کشور آزاد هستند، قاضی آمریکایی متهم دیگر این پرونده را که از کارمندان سابق تویتر است، - به قید ضمانت آزاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز عربی، بولا مکاندلیس، قاضی آمریکایی اعلام کرد که تصمیمش برای آزادی احمد ابو عمو، شهروند آمریکایی متهم به جاسوسی برای عربستان، در صورتی که دادستان های فدرال اعتراضی به این حکم نداشته باشند، ساعت چهار و نیم عصر اجرا خواهد شد.

کریس بلاک، وکیل مدافع ابوعمو اظهار کرد: اگر دادستان ها به این حکم قاضی اعتراض بزنند، ابوعمو باید تا زمانی که قاضی در دادگاه منطقه درباره او حکم بدهد، در حبس بماند.

ابوعمو (41 ساله) روز جمعه در دومین جلسه رسیدگی به اتهامش مبنی بر جاسوسی برای عربستان، در دادگاه فدرال سیاتل در ایالت واشنگتن آمریکا حضور یافت.

او به همراه علی آل زباره (35 ساله)، دیگر شهروند عربستانی به جاسوسی برای عربستان و جمع آوری غیر قانونی اطلاعات شخصی کاربران منتقد عربستان در توییتر متهم است.

ابوعمو از اواخر 2014 تا ابتدای 2015 در حساب های کاربری متعددی با دریافت حداقل 300 هزار دلار بابت هر ساعت، اقدام به جاسوسی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی به قید ضمانت یکی از متهمان عربستانی پرونده جاسوسی توییتری در آمریکا

آزادی به قید ضمانت یکی از متهمان عربستانی پرونده جاسوسی توییتری در آمریکا