مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 15:202019-11-08اجتماعي

بیش از 1500 واحد مسکونی در زمین لرزه آذربایجان شرقی تخریب شدند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: بیش از 1500 واحد مسکونی در زمین لرزه آذربایجان شرقی بین 10 تا 100 درصد تخریب شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: بیش از 1500 واحد مسکونی در زمین لرزه آذربایجان شرقی بین 10 تا 100 درصد تخریب شدند.

محمد باقر هنربر در گفت وگویی در شبکه سهند با بیان این مطلب اظهار کرد: میزان تخریب را بلافاصله پس از ارزیابی به هلال احمر اعلام کردیم تا اقدامات لازم را در زمینه تامین چادر، پتو و اقلام گرمایشی انجام دهند.

وی به حضور مسئولان کشوری در مناطق زلزله زده استان اشاره کرد و گفت: معاون بازسازی سازمان مدیریت بحران کشور و معاون بنیاد مسکن در منطقه حضور دارند و رییس سازمان امداد و نجات هم لحظاتی بعد به منطقه می آید و هم اکنون در حال بازدید برای امداد رسانی هر چه بهتر به هم استانی ها هستیم.

وی با اشاره به راه های کمک به زلزله زدگان گفت: طبق تاکید استاندار آذربایجان شرقی کمک های نقدی به زلزله زدگان فقط از طریق شماره حساب 99999 هلال احمر که از تمامی درگاه ها قابل پرداخت است، انجام می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: هم استانی ها اقلامی مثل چادر، پتو، مواد شوینده و بهداشتی، خرما، پوشاک و نیازهای اولیه نیز را از طریق معاونت داوطلبان جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1500 واحد مسکونی در زمین لرزه آذربایجان شرقی تخریب شدند

بیش از 1500 واحد مسکونی در زمین لرزه آذربایجان شرقی تخریب شدند