مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 04:492019-11-08بين الملل

سرگردانی صدها هزار نفر در پی اعتصاب کارکنان لوفتهانزا؛1300 پرواز لغو شد


سرگردانی صدها هزار نفر در پی اعتصاب کارکنان لوفتهانزا؛1300 پرواز لغو شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با لغو 700 پرواز شرکت هواپیمایی لوفتهانزا آلمان در پی جدال میان این شرکت هواپیمایی و اتحادیه نمایندگان خدمه پرواز در خصوص شرایط نامساعد کارکنان هواپیمایی، روز گذشته (پنجشنبه) هزاران تن از مسافران لوفتهانزا سرگردان شدند.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، کارکنان لوفتهانزا چندین ماه است که با این شرکت هواپیمایی در خصوص شرایط کاری و وضعیت حقوقی خود در جدال هستند و خواستار افزایش حقوق شده اند و آنطور که رادیو ملی آمریکا نیز گزارش کرده است، این شرکت آلمانی موفق به دستیابی به توافق دقیقه آخری با خدمه پرواز نشده است و همین مسئله به اعتصاب کارکنان این شرکت منجر شد.

دادگاهی در فرانکفورت ، محل قرارگیری دفتر شرکت لوفتهانزا، طی حکمی اعتصاب کارکنان این شرکت هواپیمایی را قانونی اعلام کرد که در نتیجه آن صدها هزار نفر از مسافران لوفتهانزا در سراسر جهان سرگردان شدند.

بر اساس این گزارش، این اعتصاب دو روزه که از روز پنجشنبه آغاز شده است، حدود 180 هزار مسافر لوفتهانزا را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار داد و در پی آن شرکت لوفتهانزا با صدور بیانیه ای قبل از آغاز اعتصاب، اقدامات خدمه پرواز شرکت خود را محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی صدها هزار نفر در پی اعتصاب کارکنان لوفتهانزا؛1300 پرواز لغو شد

سرگردانی صدها هزار نفر در پی اعتصاب کارکنان لوفتهانزا؛1300 پرواز لغو شد