مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 14:592019-11-07فرهنگي

معاون وزیر ارشاد: موسیقی نواحی، پنجره فرهنگ دیروز تا امروز است


دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار کرمان و جمعی از مسئولین کشوری و استانی و با پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از امروز 16 آبان ماه در کرمان آغاز بکار کرد.

- ایسنا/کرمان دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار کرمان و جمعی از مسئولین کشوری و استانی و با پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از امروز 16 آبان ماه در کرمان آغاز بکار کرد.

محمدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان گفت: موسیقی نواحی شرح شریف سرزمین هاست و این موسیقی روایت گر زندگی و پنجره فرهنگ از دیروز تا امروز می باشد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در استان کرمان ادامه داد: دیروز را چراغ راه فردا قرار دادند و امروز با یکدلی سپری کردن حاصل این روزهای است که می تواند بر تاریخ کرمان بیفزاید.

محمدجواد فدایی استاندار کرمان نیز در این آیین، جشنواره موسیقی نواحی را رویداد مهمی دانست و گفت: در استان کرمان به دنبال توسعه گردشگری هنری به ویژه گردشگری موسیقی هستیم و توسعه موسیقی نواحی را باید گسترش دهیم و امیدواریم که روزی برسیم هر شب اجرای موسیقی نواحی ایران و کرمان در این استان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ارشاد: موسیقی نواحی، پنجره فرهنگ دیروز تا امروز است

معاون وزیر ارشاد: موسیقی نواحی، پنجره فرهنگ دیروز تا امروز است