مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 09:372019-10-25سياسي

پیاده روی به سوی حرم اهل بیت(ع) روحیه مقاومت را در ملت تقویت می کند


پیاده روی به سوی حرم اهل بیت(ع)روحیه مقاومت را در ملت تقویت می کند.

- پیاده روی به سوی حرم اهل بیت(ع) روحیه مقاومت را در ملت تقویت می کند امام جمعه موقت بجنورد گفت: پیاده روی به سوی حرم اهل بیت(ع)روحیه مقاومت را در ملت تقویت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به اینکه در ماه محرم امسال حدود چهار میلیون نفر از ایران برای زیارت حرم امام علی(ع) و امام حسین(ع) به کشور عراق سفر کردند، افزود: از سوی دیگر تعداد زائران پیاده امام رضا(ع) نیز افزایش یافته است که این پیاده روی ها سرمایه گذاری معنوی مردم هستند.

وی ادامه داد: پیاده روی به سوی حرم اهل بیت، ملت ما را در مقابل بیگانگان بیمه می کند و روحیه مبارزه با ظلم طلبی را افزایش می دهد.

نوری با بیان اینکه الگوگیری از پیام اکرم(ص) و امام ها مایه فخر ملت ایران است، اظهارکرد: ملت ایران تمامی موفقیت های کسب کرده چه در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، چه در تحریم ها و .

مدیون پیام اکرم(ص) و اهل بیت است.

وی در ادامه به سالروز تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون نیز اشاره و بیان کرد: اگر امروز با کشورهای زورگو کنار نمی آیم به معنای آن نیست که ایران کنار نمی آید بلکه آن کشورهای زورگو هستند که نمی خواهند کنار بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی به سوی حرم اهل بیت(ع) روحیه مقاومت را در ملت تقویت می کند

پیاده روی به سوی حرم اهل بیت(ع) روحیه مقاومت را در ملت تقویت می کند