مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 15:002019-10-23اقتصادي

همدست سلطان سکه دستگیر شد


رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری یکی از دلالان سکه و ارز با گردش حساب بانکی 12تریلیون و 552 میلیارد ریالی خبر داد و گفت: این متهم از همدستان سطان سکه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ نعمت اله علیپور در توضیح این خبر، گفت: با دستگیری سلطان سکه، شناسایی همدستان وی نیز در دستور کار قرار گرفت و در این راستا شخصی به هویت (ج.

ح) شناسایی شد.

وی توضیح داد: این متهم با همکاری وحید مظلومی معروف به سلطان سکه، سکه و ارزها را از بازار جمع آوری کردند و بدین ترتیب موجب افزایش قیمت سکه می شدند.

علیپور با اشاره به اینکه این فرد مالک یک باب مغازه طلافروشی در بازار بوده و در زمان آشفتگی بازار تحت پوشش خرید و فروش طلا، اقدام به معاملات طلای آب شده و کاغذ می کرده، تصریح کرد: مجموع گردش حساب های بانکی این فرد در بازه زمانی 93الی 97 بالغ بر 12 تریلیون ریال بوده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم از سال 96 تا کنون متواری بوده، گفت: در ساعت 11 صبح روز بیست و هفتم مهرماه این سوداگر بازار ارز در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه با دستور قضایی بالغ بر 830 میلیارد ریال از حساب بانکی وی توقیف شده است، گفت: متهم با دستور بازپرس شعبه 12 ناحیه 32 دادسرای عمومی و انقلاب تهران با قرار وثیقه در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدست سلطان سکه دستگیر شد

همدست سلطان سکه دستگیر شد