مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 19:552019-10-22اقتصادي

پل امام رضا(ع) باید بدون آسیب به باغستان اتمام برسد


نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: امروز باید پل امام رضا(ع) به دلیل تکمیل رینگ کمربندی شهر قزوین با کمترین خسارت وارده به باغستان به اتمام برسد.

- پل امام رضا(ع) باید بدون آسیب به باغستان اتمام برسد نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: امروز باید پل امام رضا(ع) به دلیل تکمیل رینگ کمربندی شهر قزوین با کمترین خسارت وارده به باغستان به اتمام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی عبدالرزاقی امشب در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: در اجرای پل امام رضا(ع) 150 میلیارد تومان از اموال بیت المال هزینه شده است.

وی بیان کرد: اجرای این پل از ابتدا اشتباه بوده زیرا به باغ های سنتی خسارت فراوانی وارده کرده و کارآیی چندانی در رفع مشکلات ترافیکی ندارد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: ولی امروز باید پل امام رضا(ع) به دلیل تکمیل رینگ کمربندی شهر قزوین با کمترین خسارت وارده به باغستان به اتمام برسد تا مردم از این پل استفاده کنند.

این عضو شورا با بیان اینکه مسؤولان شهرداری در ساماندهی ورودی های شهر قزوین از جمله بلوار آیت الله خامنه ای طرحی را در شورا تصویب کردند، بیان کرد: بعد از این مرحله، اقدامات لازم در اجرایی شدن پروژه صورت گرفت ولی شورای عالی معماری و شهرسازی مانع انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل امام رضا(ع) باید بدون آسیب به باغستان اتمام برسد

پل امام رضا(ع) باید بدون آسیب به باغستان اتمام برسد