مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 16:282019-10-22پزشكي

در حوزه صنایع پیوست سلامت وجود ندارد


معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیوست سلامت در حوزه صنایع وجود ندارد و این موضوع مشکلات زیادی برای سلامت مردم به وجود می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رییسی در سفر یک روزه خود به استان بوشهر و در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه اظهار کرد: پیوست سلامت و مسئولیت های اجتماعی در حوزه صنایع الزامی است و صنایع باید سلامتی مردم را تضمین کنند.

وی افزود: به عنوان مسئولِ سلامت مردم خواسته ای که از صنایع داریم این است که مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند.

رییسی با تأکید بر اینکه صنایع باید آن میزان از سلامتی مردم که قبل از استقرار صنعتی بوده را تضمین کنند، گفت: ما می خواهیم تضمین شود حضور صنایع با پیوست سلامت و تضمین در اجرای مسئولیت های اجتماعی همراه باشد.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: خیلی شفاف می گوییم که ما می خواهیم آن میزان از سلامتی مردم که قبل از استقرار صنعتی بوده تضمین شود و خواهان چیز بیشتری نیستیم.

مخالف و مقابل صنعت نیستیم رییسی بیان کرد: همان طور که در برنامه 5 و 6 توسعه نیز آمده هیچ صنعتی حق ندارد بدون پیوست سلامت مستقر شود ولی متأسفانه این چنین نیست.

وی با بیان اینکه باید موضوع سلامت صنایع جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: مخالف و مقابل صنعت نیستیم، باید توجه داشته باشیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه صنایع پیوست سلامت وجود ندارد

در حوزه صنایع پیوست سلامت وجود ندارد