مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 14:242019-10-22اقتصادي

موضوع مالیات از پرچالش ترین مباحث اقتصادی بخش خصوصی است


شیراز _ رییس اتاق بازرگانی فارس گفت: مشکلات مالیاتی از پرچالش ترین بخش های فعالین اقتصادی بخش خصوصی است که به این دلیل جلسات منظمی در جهت رفع مشکلات در اتاق بازرگانی فارس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، جمال رازقی در کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی فارس که با حضور فعالان اقتصادی، تولید کنندگان و صنعتگران استان در این اتاق برگزار شد، بیان کرد: از آبان ماه جاری جلسات این کمیته پیگیری به صورت منظم هر دو هفته یک بار برگزار خواهد شد و رفع مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی استان را به طور کارشناسی دنبال می کنیم.

وی افزود: سازمان امور مالیاتی استان باید در سالی که به نام رونق تولید نام گذاری شده، از بخش تولید حمایت ویژه کرده و نورافکن های مالیاتی خود را به مکان های بتاباند که تا به امروز کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

رازقی با بیان اینکه تولید کنندگان سربازان خط مقدم نبرد با استکبار هستند اظهارداشت: در این زمینه نیز اتاق بازرگانی فارس آمادگی دارد برای شناسایی زمینه های مغفول مانده مالیاتی با سازمان امور مالیاتی استان همکاری داشته باشد.

رییس کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی فارس اضافه کرد: بسیاری از مشکلات فعالان اقتصادی در بخش مالیات ملی است و ما نیز به عنوان پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع مالیات از پرچالش ترین مباحث اقتصادی بخش خصوصی است

موضوع مالیات از پرچالش ترین مباحث اقتصادی بخش خصوصی است