مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 14:032019-10-22اقتصادي

گوشت 2 دلاری یا 30 هزار تومانی وجود ندارد


وزیر جهاد کشاورزی در هفتمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، به مسائلی همچون اختلاط ضایعاتی همچون شن با گندم پرداخت و گفت: گوشت با قیمت 25 تا 30 هزار تومان واقعیت ندارد و اگر کسی گوشت قرمز با این قیمت سراغ دارد، - وزیر جهاد کشاورزی در هفتمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، به مسائلی همچون اختلاط ضایعاتی همچون شن با گندم، واردات گندم و وجود گوشت 2 دلاری یا 30 هزار تومانی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران؛ هفتمین نشست از نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران امروز (سه شنبه) با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این نشست، وزیر جهاد کشاورزی به سوالات و نظرات مطرح شده از سوی اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران پاسخ داد.

از اعمال ممنوعیت ها لذت نمی برم محمود حجتی ابتدا با بیان اینکه او خود از ظهور گرفتاری ها برای بخش خصوصی در رنج و عذاب بیشتری است، گفت: این طور تصور نکنید که ما در دولت نشسته ایم و از اینکه نارسایی ها و ممنوعیت هایی برای بخش خصوصی و کسب وکار فعالان اقتصادی ایجاد می شود، لذت می بریم.

وی ادامه داد: مکاتبات و نامه نگاری های من با برخی وزرای کابینه و حتی رییس جمهوری نشان می دهد که با هرگونه اعمال ممنوعیت و محدودیت مخالف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت 2 دلاری یا 30 هزار تومانی وجود ندارد

گوشت 2 دلاری یا 30 هزار تومانی وجود ندارد