مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 13:502019-10-22سياسي

تنها راه مقابله با جاهلیت مدرن توجه به فرهنگ مهدویت است


استاد مرکز تخصصی مهدویت قم فرهنگ مهدویت را تنها راه برای مقابله بافرهنگ جاهلیت غربی عنوان کرد و گفت: برای مقابله بافرهنگ جاهلیت نوین غربی باید ابتدا آن را شناخته و با آن مقابله کنیم و بهترین راه برای انجام این کار توجه به فرهنگ مهدویت است.

- حسن ملایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) مردم را از جهالت نجات داده است، اظهار کرد: بدترین آفت برای یک جامعه جهالت مردم آن و عدم مبارزه با ظلم و ستم است و امام حسین (ع) با ایثار، فداکاری و شهادت خود جهالت را در بین ملت های مسلمان از بین برد.

وی با اشاره به توجه ویژه اسلام به عدم جهالت در بین ملت های مسلمان گفت: جهالت باعث ایجاد تفرقه در بین ملت های مسلمان می شود به همین دلیل پروردگار با بعثت حضرت رسول اکرم (س) و قیام حضرت مهدی در آینده، به از بین بردن جهالت در جامعه کمک می کند.

استاد مرکز تخصصی مهدویت قم یکی از دلایل قیام حضرت مهدی را تلاش برای رفع جهالت در جامعه دانست و بیان کرد: هرچه به ظهور قائم آل محمد نزدیک می شویم جاهلیت در جامعه زیاد شده و ملت های مسلمان از این جاهلیت صدمه زیادی می بینند و یکی از دلایل ظهور حضرت مهدی همین امر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه مقابله با جاهلیت مدرن توجه به فرهنگ مهدویت است

تنها راه مقابله با جاهلیت مدرن توجه به فرهنگ مهدویت است