مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 12:252019-10-22سياسي

فراخوان مرتبطان با آمدنیوز برای ابراز ندامت


سایت گرداب با صدور بیانیه ای از مرتبطان با شبکه معاند آمدنیوز خواست برای ابراز ندامت و تخفیف مجازات احتمالی با این مجموعه ارتباط برقرار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، سایت گرداب با صدور بیانیه ای از همه مرتبطان و همکاران شبکه معاند آمدنیوز که تاکنون موفق به اعلام برائت نشده اند، خواست برای ابراز ندامت و تخفیف مجازات احتمالی با این مجموعه ارتباط برقرار کنند.

پیرو دستگیری سرشبکه سایت و کانال معاند آمدنیوز ، سایت گرداب بیانیه ای صادر کرد که در این بیانیه با اشاره به درخواست های مکرر از سازمان اطلاعات سپاه، از افرادی که با این شبکه معاند همکاری داشته اند، خواسته شده است با این سایت تماس برقرار کنند.

متن بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سلام بر کاروان پیام رسانان نهضت حسینی که الهام بخش حرکت پرشکوه و بی نظیر میلیونی امت اسلام برای رساندن ندای حق به بشریت شدند، تا با امواج عظیم حرکت اربعینی ملت ها در عصر جاهلیت مدرن موج بیداری را تقویت و پایان حاکمیت ظالمان فریبکار بر جهان را هرچه نزدیکتر کنند.

ظالمانی که پس از شکست چهل ساله از انقلاب اسلامی و خلع سلاح شدن در تمام جبهه ها و پس از آنکه ناتوانی ناو ها و بمب افکن ها و موشک هایشان در مواجهه با انقلاب اسلامی به اثبات رسید، اینک به سحر رسانه ای متوسل شده اند تا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مرتبطان با آمدنیوز برای ابراز ندامت

فراخوان مرتبطان با آمدنیوز برای ابراز ندامت