مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 11:322019-10-22حوادث

شهروندان ارومیه برای پیشگیری از گازگرفتگی آموزش می بینند


رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با شروع فصل سرما، شهروندان ارومیه برای پیشگیری از گازگرفتگی آموزش می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهرداری ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی با بیان اینکه استفاده از یک شیر و گرفتن انشعاب از آن برای چند وسیله گاز سوز غیر استاندارد ممنوع است، عنوان کرد: استفاده از اجاق گازهای بدون دودکش یا گذاشتن دود کش در داخل سطل آب ، خارج شدن دودکش از محل اتصال و مسدود بودن داخل دودکش به دلایل مختلف باعث بروز حادثه مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن می شود.

وی با اشاره به نکاتی در خصوص پیگیری از بروز حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، افزود: نصب دودکش مستقل با کلاهک برای وسایلی نظیر بخاری و آبگرمکن پکیج ، بازدید و مطمئن شدن از محل اتصال وسیله گاز سوز یا دودکش هر چند گاه، خوداری از عبور دان دودکش وسایل گاز سوز از شیشه چرا که در صورت تماس با شیشه امکان شکسته شدن شیشه بر اثر افزایش حجم ناشی از حرارت دودکش یا عوامل دیگر وجود دارد ، نصب نکردن آبگرمکن گازی در مکان های فاقد جریان هوا و بسته از جمله اقدامات لازم در خصوص جلوگیری از بروز حادثه است.

شاد قوشچی با اشاره به آموزش چهره به چهره در مدارس برای پیشگیری از حادثه، بیان کرد: طی سال جاری، بیش از شش هزار نفر دانش آموز آموزش های پیشگیری از خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان ارومیه برای پیشگیری از گازگرفتگی آموزش می بینند

شهروندان ارومیه برای پیشگیری از گازگرفتگی آموزش می بینند