مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:572019-10-22اقتصادي

معرفی خدمات و توانمندیهای مهندسی کلینیک بتن ایران


مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران در قالب دو شرکت تولید رایحه بتن سبز و مهندسی ژرف تابان مهر از سال 1385 فعالیت خود را آغاز نموده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی از سال 1385 فعالیت خود را آغاز نموده است.

این مجموعه با شناخت خلا موجود در زمینه ارائه خدمات تخصصی بتن در سطح کشور ، با بکارگیری پرسنل تخصصی و نیز تجهیزات ویژه ، در این سالهای سعی نموده گامی کاربردی و موثر در زمینه رفع نیاز متخصصین ، کارفرمایان ، مهندسین ، دانشجویان ، مشاورین و پیمانکاران بردارد.

در این قالب و بهره گیری از تجربیات روزافزودن خود ، با عنایت به اخذ استانداردهای بین المللی ( استاندارد CE اتحادیه اروپا و استاندارد ایزو 9001 ) ، این مجموعه همواره سعی است خدماتی به روز و تخصصی و کاربردی تر ارائه نماید.

این شرکت در حال حاضر عضو وندور لیست صنایع دفاع ، لیست بلند وزارت نفت ، وندورلیست سازمان تامین اجتماعی و عضو انجمن ملی بتن ایران می باشد.

شرح خلاصه خدمات ارائه شده توسط این شرکت شامل بخشهای زیر می باشد.

مجموعه تولیدی و بازرگانی رایحه بتن سبز · · واردات و تولید انواع گروت های پایه سیمانی و اپوکسی · واردات و تولید انواع مصالح کاشی کاری · انواع ماستیک و درزبندهای سازه های بتنی و ساختمان ها · واردات و تولید انواع کفپوش ، سخت کننده و رنگ های ساختمانی · واردات و تولید انواع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی خدمات و توانمندیهای مهندسی کلینیک بتن ایران

معرفی خدمات و توانمندیهای مهندسی کلینیک بتن ایران