مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:452019-10-22حوادث

آموزش های آتش نشانی به 300 نفر از شهروندان کرمانی ارائه شد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آموزش آتش نشانی به حدود 300 نفر از شهروندان در شهریورماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، علی عسکری با بیان اینکه آموزش شهروندان هر ماه در سازمان آتش نشانی انجام می شود، گفت: در شهریورماه امسال 299 نفر از شهروندان آموزش های ایمنی و اطفای حریق را فرا گرفته اند.

وی تصریح کرد: آموزش می تواند نقش موثری در کاهش حوادث، تعداد تلفات و میزان خسارات داشته باشد.

عسکری در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: همچنین در شهریورماه امسال 28 مورد بازدید ایمنی از منازل و مکان های مختلف، 78 مورد مشاور ایمنی و 51 مود صدور گواهینامه حریق توسط کارشناسان این سازمان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده 138 مورد حریق در سطح شهر کرمان اطفا شد، گفت: متاسفانه هم چنان بی احتیاطی 49 مورد از علت حوادث آتش سوزی ها را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: بعد از آن، نشت گاز و اتصالی برق بیشترین علت های ثبت شده ی حریق بودند.

وی با اشاره به اینکه این سازمان آماده آموزش به شهروندان متقاضی است، از شهروندان خواست برای شرکت در دوره های آموزشی به ایستگاه مرکزی این سازمان واقع در بولوار آزادگان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های آتش نشانی به 300 نفر از شهروندان کرمانی ارائه شد

آموزش های آتش نشانی به 300 نفر از شهروندان کرمانی ارائه شد