مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:252019-10-22پزشكي

مجمع خیرین سلامت فرصتی برای توسه خدمات به بیماران نیازمند


با آغاز به کار مجمع خیرین سامت کهگیلویه وبویر احمد خدمات مناسب بهداشتی و درمانی در شهرهای استان مختلف پوشش چشمگیری داشته است.

- کهگیلویه و بویر احمد، رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت این استان از مشارکت 250 میلیارد ریالی خیرین حوزه سلامت در کهگیلویه و بویر احمد خبر داد.

آقای دهرابپور گفت: این مبلغ در قالب اجرای طرح هایی برای بهبود خدمات بهداشتی و درمانی در شهرهای استان هزینه شده یا در آینده ی نزدیک هزینه خواهد شد.

وی مهمترین تاثیر حضور خیرین سلامت در استان را اهداء زمین و ساخت مراکز بهداشتی - درمانی، رونق خدمات اجتماعی، غذا و دارو، آموزش و کمکهای بلاعوض برای بیماران صعب العلاج بوده است.

وی همچنین از حضور دو پزشک متخصص زنان در روزهای آتی در استان خبر داد و اضافه کرد: سفر این دو پزشک خیر برای ایجاد یک مرکز تخصصی ویژه شناسایی، پیشگیری و درمان سرطان سینه زنان در استان انجام می شود.

وی همراه سرای بیمار در دو بیمارستان امام سجاد(ع ) در یاسوج و بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) دوگنبدان، احداث مرکز جامع بیماران خاص در سه طبقه در یاسوج، ایجاد مرکز پزشکی هسته ای در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج، ایجاد پایگاه اورژانس در بیمارستان شهید رجایی یاسوج و مرکز خدمات بهداشتی درمانی در کاکان را از جمله برنامه های خیران در استان برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع خیرین سلامت فرصتی برای توسه خدمات به بیماران نیازمند

مجمع خیرین سلامت فرصتی برای توسه خدمات به بیماران نیازمند