مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:242019-10-22ورزشي

جایگاه 22 کشور زیبنده قایقرانی خوزستان نیست


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که جایگاه بیست و دوم کشور زیبنده قایقرانی استان نیست، گفت: این رشته باید از این وضعیت خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم نصیری در مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان که امروز (30 مهرماه) در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به این که خوزستان دارای 17 میلیارد متر مکعب منابع آبی راکد و جاری است، جایگاه بیست و دوم کشور اصلا زیبنده قایقرانی خوزستان نیست.

وی با بیان این که امیدوارم با یک نگاه احسن، شاهد رشد و پیشرفت وضعیت قایقرانی خوزستان باشیم، گفت: رییس جدید هیات باید برگزاری مسابقات استانی و میزبانی اردوهای تیم ملی و رقابت های کشوری در تمام مواد قایقرانی را در دستور کار خود قرار دهد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: امیدوارم صحبت های ارائه شده از سوی رییس جدید هیات به عمل تبدیل شود و شاهد وضعیت بهتر و شایسته تری در شرایط این رشته در خوزستان باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت موجود جهت خروج قایقرانی خوزستان از وضعیت فعلی استفاده شود، ضمن این که اعضای مجمع نیز باید کار را رصد کنند و نظارت لازم را بر کار رییس هیات داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه 22 کشور زیبنده قایقرانی خوزستان نیست

جایگاه 22 کشور زیبنده قایقرانی خوزستان نیست