مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:062019-10-22پزشكي

کاهش 15 درصدی کم تحرکی کشور اولویت اجرایی وزارت بهداشت


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: کاهش 15 درصدی کم تحرکی تا سال 2030 اولویت اجرایی وزارت بهداشت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،دکتر محمدرضا دهقانی با بیان این که هر ساله از 10 تا 16 آبان ماه به عنوان هفته سلامت بانوان ایران نامیده می شود، اظهار کرد: شعار امسال هفته سلامت بانوان عبارت ورزش، شادابی، آرامش تعیین شده است.

وی افزود: با توجه به برنامه سازمان بهداشت جهانی برای کاهش کم تحرکی به میزان 15 درصد تا سال 2030 و در راستای استمرار برنامه ترویج فعالیت جسمانی در سال جاری، ترویج فعالیت بدنی برای شادابی و تندرستی زنان ایران و با تعیین شده برگزار می شود.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، گفت: در این هفته، تاثیر فعالیت جسمانی بر سلامت روانی و کاهش استرس ها در گروه های مختلف شامل جامعه زنان کشور و خانواده های آنان، مدیران حوزه های مختلف و ارائه دهندگان خدمات سلامت مورد تاکید است.

دهقانی افزود: جمعه 10 آبان به عنوان اولین روز هفته سلامت بانوان ایران به نام فعالیت جسمانی در اوقات فراغت خانواده نامگذاری شده است.

وی فعالیت جسمانی در محیط کار و تحصیل را شعار روز شنبه 11 آبان، فعالیت جسمانی و پیشگیری از بیماری ها را شعار روز یکشنبه 12 آبان، ایمنی و استانداردهای ورزش را شعار دوشنبه 13، عبارت شهر دوستدار فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی کم تحرکی کشور اولویت اجرایی وزارت بهداشت

کاهش 15 درصدی کم تحرکی کشور اولویت اجرایی وزارت بهداشت