مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:512019-10-22پزشكي

تربیت 5 هزار و 600 دانشجو در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران


رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه این دانشکده قدیمی ترین مرکز تربیت دندانپزشک در کشور است، گفت: تاکنون 5600 دانشجو در این مکان تربیت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، امیررضا رکن رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست خبری ضمن تشریح دستاوردهای این دانشکده اظهار داشت: یکی از سیاست های این دانشکده این است که موفقیت های خودمان را به اطلاع عموم برسانیم.

  وی با بیان اینکه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران قدیمی ترین دانشکده دندانپزشکی کشور است، اظهار داشت: این مکان در سال 1309 در قالب مدرسه دندانپزشکی تاسیس و در سال 1335 به شکل دانشکده درآمد و اکنون 63 سال است که به تربیت دانشجویان دندانپزشکی می پردازد.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه این دانشکده بزرگترین دانشکده دندانپزشکی کشور از لحاظ فیزیکی است، گفت: دانشکده دندانپزشکی تهران در قالب سه پردیس فعالیت می کند و دانشجویانی از کشورهای خارجی در این دانشکده مشغول به فعالیت هستند.

  رکن ادامه داد: یکی از دستاوردهای مهم ما طبق جدیدترین گزارش نظام رتبه بندی موضوعی شانگهای این بود که توانستیم جایگاه نخست حوزه دندانپزشکی در کشور را به دست آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت 5 هزار و 600 دانشجو در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران

تربیت 5 هزار و 600 دانشجو در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران