مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:452019-10-22سياسي

صیانت و حفظ سرمایه انسانی هدف اصلی پدافند غیرعامل


حفاظت از زیر ساخت ها، صیانت از مردم و جلوگیری از تهدیدها سه محور فعالیت پدافند غیر عامل در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا وسیما ،مرکز فارس، معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز در شورای پدافند غیرعامل فارس گفت: حفاظت از زیر ساخت ها، صیانت از مردم و جلوگیری از تهدیدها سه محور فعالیت پدافند غیر عامل است.

سردار غلامعلی حیدری افزود:برخی شبکه های فارسی زبان خارج از کشور به دنبال این هستند که با هدف ایجاد مشکل در جامعه، موضوعات مرده را زنده کرده و در مسیر ایجاد شکاف میان مردم و مسئولین حرکت کنند.

معاون بسیج سازمان پدافند غیر عامل کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شاهد تهدیدهای جدید آمریکایی ها هستیم، گفت: دشمنان برای ایجاد مشکل در عرصه های اقتصادی، نظامی، سیاسی، امنیتی، سایبری و مردم محور، برنامه ریزی کرده اند.

حیدری اظهار کرد: همکاری مردم در عرصه های مختلف باعث شده تا شاهد ثبات در آمارها و شاخص های اقتصادی باشیم، البته بیش از 300 شبکه فارسی زبان در خارج از کشور به دنبال این هستند که کشور به اینگونه توفیقات دست نیابد.

وی تاکید کرد: در عرصه نظامی نیز دشمنان تلاش کرده اند مشکلات مختلفی برای مردم ایجاد شود اما نه تنها نتوانستند به اهداف خود دست یابند، بلکه توانستیم پهپاد آمریکایی که در حال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت و حفظ سرمایه انسانی هدف اصلی پدافند غیرعامل

صیانت و حفظ سرمایه انسانی هدف اصلی پدافند غیرعامل