مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:452019-10-22سياسي

ارسال 500 اثر به کنگره شعر امام حسن(ع)/ کتاب کنگره رونمایی می شود


معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز با اشاره به ارسال 500 اثر به کنگره شعر امام حسن(ع)، گفت: از کتاب این کنگره رونمایی خواهد شد.

- کرج - معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز با اشاره به ارسال 500 اثر به کنگره شعر امام حسن(ع)، گفت: از کتاب این کنگره رونمایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهرابی پیش از ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: در حوزه هنری استان البرز تلاش شده تا در زمینه شعر آیینی فعالیت های مدونی انجام شود.

وی با بیان اینکه استان البرز ظرفیت های خوبی در زمینه شعر آیینی دارد، افزود: با توجه به پتانسیل های شاعران استان تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله بسیاری وجود دارد.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز گفت: برنامه ریزی شده است که دور جدید فعالیت های شعر آیینی حوزه هنری استانی و ملی به صورت فصلی در حوزه هنری برگزار شود.

مهرابی با اشاره به اینکه در کنار کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) از کتاب این کنگره رونمایی خواهد شد، بیان کرد: از 500 آثار ارسال شده به کنگره 200 اثر در بخش نهایی قرار گرفت و از این تعداد 71 قطعه آن در کتاب این کنگره به چاپ رسیده است.

وی اضافه کرد: از تعداد آثار چاپ شده در کتاب کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) 48 قطعه با موضوع امام حسن مجتبی(ع) و 23 قطعه آن با موضوع فرزندان این بزرگوار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 500 اثر به کنگره شعر امام حسن(ع)/ کتاب کنگره رونمایی می شود

ارسال 500 اثر به کنگره شعر امام حسن(ع)/ کتاب کنگره رونمایی می شود