مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:442019-10-22اقتصادي

پروانه سرمایه گذاران منطقه پیام به مدت سه سال تمدید می شود


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: یکی از امکان هایی که برای سرمایه گذاران منطقه در نظر گرفته ایم تمدید پروانه آن ها به مدت سه سال است که پیش از این به مدت یک سال بوده است.

- نادر ثناگومطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز با اشاره به اینکه حرکت به سمت درآمدزایی پایدار با هزینه کرد کارا جزو اولویت های تدوین بودجه در سال آتی خواهد بود، گفت: در نظر داریم بسترها و زیرساخت های لازم را برای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی پیام فراهم و در امور اداری تسهیلاتی را مهیا کنیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام همچنین در خصوص حذف فرآیندهای غیرضروری به الکترونیکی شدن و تسهیل در فرآیند جذب سرمایه گذاران اشاره کرد و ادامه داد: با راه اندازی مستقیم مدیریت میزکار، امکان پیگیری روزانه و کاهش زمان اداری برای سرمایه گذاری در پیام مهیا شده است.

یکی از امکان هایی که برای سرمایه گذاران منطقه در نظر گرفته ایم تمدید پروانه آن ها به مدت سه سال است که پیش از این به مدت یک سال بوده است.

وی از حذف استعلام های دست و پاگیر برای صدور و تمدید مجوزها و پروانه های بهره برداری در منطقه خبر داد و مطرح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و استناد به قانون و به منظور تسهیل در فرآیند حضور سرمایه گذاران در من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه سرمایه گذاران منطقه پیام به مدت سه سال تمدید می شود

پروانه سرمایه گذاران منطقه پیام به مدت سه سال تمدید می شود