مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:222019-10-22دانش

موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز ثبت جهانی شد


موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز پس از یک سال داوری کمیته جهانی موزه ها و نهادهای علمی و استعدادهای درخشان ICOM-UMAC، به عنوان یکی از موزه های برتر آسیا و مراکز خاص علوم پیشرفته دانشگاهی، - به ثبت جهانی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، بیژن برازنده، رییس موزه علم و طبیعت این دانشگاه در این باره اظهار کرد: پس از حدود یک سال داوری های سخت گیرانه کمیته جهانی موزه ها و نهادهای علمی و استعدادهای درخشان ICOM-UMAC مستقر در کشور فرانسه، موزه علم و طبیعت دانشگاه به عنوان یکی از موزه های برتر آسیا و مراکز خاص علوم پیشرفته دانشگاهی در تاریخ 16 اکتبر 2019 (24 مهرماه امسال) معرفی و به ثبت جهانی رسید.

وی افزود: این مهم به دلیل فعالیت های گسترده علمی، پژوهشی، آموزشی، ابداعات، اختراعات، تحقیقات فراوان، رعایت استانداردهای کنترل کیفی دستگاه ها و آزمایش های مربوطه، پویایی مستمر و داشتن کلیه خصوصیات ممتاز و شرایط خاص مجموعه های علمی در موزه دانشگاه، حاصل شده است.

برازنده اضافه کرد: همچنین موزه دانشگاه از میان 712 موزه فعال کشور و با داوری حدود 69 داور بین المللی داخلی و خارجی در سال 97 به عنوان موزه نخست ایران انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز ثبت جهانی شد

موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز ثبت جهانی شد