مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:172019-10-22اجتماعي

آغاز نام نویسی مسابقه نقاشی آب و زندگی


مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام سومین مسابقه نقاشی آب و زندگی ویژه کودکان و نوجوانان آغاز شد.

- مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب این استان گفت: این مسابقه در سطح کشور برگزار می شود و همه کودکان و نوجونان از سن چهار تا 16 سال می توانند در آن شرکت کنند.

نگهدار معادیجو افزود: همه کودکان و نوجوانان شهر ها و روستا های کهگیلویه و بویراحمد می توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی این مسابقه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه ارسال آثار نقاشی به همراه الصاق فرم شناسنامه تکمیل شده در پشت نقاشی و قسمت پایین سمت راست الزامی است، گفت: زمان تحویل آثار شرکت کنندگان در این مسابقه نیز حداکثر تا تاریخ 30 آبان ماه سال جاری خواهد بود.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد در مورد مقررات ارسال آثار نیز بیان کرد: نقاشی ها باید در بسته بندی تخت و بدون تاخوردگی یا قاب به همراه نشانی کامل پستی و شماره تماس به دبیرخانه ارسال شود.

معادیجو افزود: نقاشی های گروهی و یا کپی شده از آثار دیگران در این مسابقه شرکت داده نمی شوند.

وی گفت: موضوعات بخش کودک شامل آب از کجا و چگونه به دست می آید؟، چگونه می توان آب را نگهداری کرد؟، چکار کنیم که آب هدر نرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نام نویسی مسابقه نقاشی آب و زندگی

آغاز نام نویسی مسابقه نقاشی آب و زندگی