مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:072019-10-22ورزشي

سالن های ورزشی ادارات استان سمنان واگذار شود


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس، با بیان اینکه سالن های ورزشی ادارات استان سمنان به عموم واگذار شود، گفت: واگذاری این زیرساخت ها به مردم کاملا قانونی است.

- احمد همتی در حاشیه نشست تقدیر از ورزشکاران برتر سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرورت ترویج و توسعه ورزش همگانی، ابراز کرد: سالن های ورزشی زیادی مربوط به اداره ها امروز به صورت بلااستفاده و یا محدود موجود است حال آنکه استفاده از سالن های ورزشی دولتی برای عموم مردم خلاف قانون نیست و قطعاً مجموعه استانداری در این زمینه دید مثبت دارند و انتظار داریم که مدیرکل ورزش و جوانان این امر را پیگیری کند.

وی بابیان اینکه ترک تشریفات ظاهراً منع قانونی ندارد و سالن ها را بعد از شناسایی با پیگیری لازم می توان تحویل هیئت های ورزشی داد، افزود: این کار سبب می شود تا استفاده درستی از این اماکن ورزشی صورت گیرد.

نماینده سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس درباره استفاده از ظرفیت های ورزش همگانی نیز، ابراز کرد: اقدامات خوبی در پارک ها و فضاهای سبز انجام شده که با ساماندهی بهتر آن ها می توان از این امکان به خوبی استفاده کرد لذا معتقدیم اگر از این فضاها استفاده شود، در کنار ورزش نشاط هم به جامعه تزریق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن های ورزشی ادارات استان سمنان واگذار شود

سالن های ورزشی ادارات استان سمنان واگذار شود