مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:402019-10-22دانش

پذیرش دانشجوی خارجی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جاوید فریدونی، مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: در راستای اجرای بسته های آموزشی تحول سلامت در نظام آموزشی و در حوزه بین المللی سازی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برای دومین سال متوالی، - مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: این دانشگاه برای دومین سال متوالی، اقدام به جذب و ثبت نام دانشجو از کشور های خارجی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جاوید فریدونی، مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: در راستای اجرای بسته های آموزشی تحول سلامت در نظام آموزشی و در حوزه بین المللی سازی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برای دومین سال متوالی، اقدام به جذب و ثبت نام دانشجو از کشور های خارجی کرد.

فریدونی افزود: 27 نفر دانشجو از کشور عراق برای رشته ­ها و مقاطع مختلف در این دانشگاه ثبت نام کرد که از آن جمله می توان به رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی در مقطع دکترای حرفه ای، علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی در مقطع کارشناسی، بیوشیمی، مامایی و پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (PhD) در رشته پرستاری اشاره کرد.

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اضافه کرد: امسال از 4 کشور پاکستان، هندوستان، سنگاپور و ترکیه نیز درخواست پذیرش دانشجو داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجوی خارجی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه افزایش می یابد

پذیرش دانشجوی خارجی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه افزایش می یابد