مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:382019-10-22دانش

تحقیق، نوآوری و فناوری تفکر لاکچری نیست؛ ضرورت است


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد این معاونت محصول یک تفکر شیک و لاکچری نیست، بلکه نتیجه احساس ضرورت برای پاسخگویی به نیاز جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین همایش فناوری و نوآوری، گفت: فلسفه برگزاری چنین همایشی، حرکت جدی به سمت حوزه فناوری و نوآوری است که لازمه آن ایجاد فرهنگ، تبیین مفاهیم و مسائل این حوزه است.

وی با تاکید بر عملیاتی کردن سیاست های معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: در همایش فناوری و نوآوری، 5 کارگاه اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان، امور کارآفرینی و مراکز رشد، کارگاه سیاست گذاری و نظارت راهبردی، ایجاد و توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت و امور پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه دانشگاه ها با دو هدف عمده تاسیس شدند، افزود: آماده سازی نیروی انسانی برای اشتغال حرفه ای و تربیت انسانها برای زندگی اجتماعی و ارتقا شخصیت آنها از اهداف اساسی تاسیس دانشگاه هاست.

* رویکرد دانشگاه ها در نسل اول آموزشی، نسل دوم پژوهشی، نسل سوم کارآفرینی و نسل چهارم فناوری است معاون تحقیقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق، نوآوری و فناوری تفکر لاکچری نیست؛ ضرورت است

تحقیق، نوآوری و فناوری تفکر لاکچری نیست؛ ضرورت است