مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:002019-10-22دانش

انتقاد 16 دفتر بسیج دانشجویی از محتوای موهن یک بیلبورد تبلیغاتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 16 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ با صدور بیانیه ای ضمن انتقاد از محتوای یک بیلیورد تبلیغاتی نوشتند: - 16 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران با صدور بیانیه ای ضمن انتقاد از محتوای یک بیلیورد تبلیغاتی نوشتند: در روز های گذشته، عبارتی بر برخی بیلبورد های تبلیغاتی با عنوان از یقه به شما نزدیک تریم نقش بست که باعث تاسف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 16 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ با صدور بیانیه ای ضمن انتقاد از محتوای یک بیلیورد تبلیغاتی نوشتند: در روز های گذشته، عبارتی بر برخی بیلبورد های تبلیغاتی با عنوان از یقه به شما نزدیک تریم نقش بست که خاطر ما را آزرد و از آن دردناک تر سکوت و بعضا تایید محتوای آن توسط مسئولین مربوطه بود.

در روز های گذشته، عبارتی بر برخی بیلبورد های تبلیغاتی با عنوان از یقه به شما نزدیک تریم نقش بست که خاطر ما را آزرد و از آن دردناک تر سکوت و بعضا تایید محتوای آن توسط مسئولین مربوطه بود.

یکی از حربه های جنگ نرم دشمن تغییر تصویر مفهوم گفتمانی در اذهان است که این موضوع به صراحت در آیه ی شریفه ی وَقَالَ الَّذِینَ کَفَرُوا لَا تَسْمَعُوا لِهَذَا الْقُرْآنِ وَالْغَوْا فِیهِ لَعَلَّکُمْ تَغْلِبُونَ (فصلت، 26) از آن یاد شده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد 16 دفتر بسیج دانشجویی از محتوای موهن یک بیلبورد تبلیغاتی

انتقاد 16 دفتر بسیج دانشجویی از محتوای موهن یک بیلبورد تبلیغاتی