مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:392019-10-22سياسي

کانون کارشناسان ظرفیتی برای پیشگیری از فساد اقتصادی است


رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس اعتقاد دارد که استفاده به موقع و کامل از ظرفیت این نهاد مستقل، عامل مهمی در پیشگیری از بروز فساد اقتصادی و راهکاری در راستای مبارزه با این معضل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین دادخواه سه شنبه 30 مهر در یک کنفرانس خبری که به مناسبت اول آبان و سالروز استقلال کانون کارشناسان دادگستری در ایران برگزار شد، گفت: متاسفانه در ایران ما اجازه می دهیم فسادی شکل بگیرد بعد به دنبال مبارزه با آن تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه پیشگیری از بروز فساد به مراتب هزینه و تبعات کمتری نسبت به مبارزه با آن دارد، گفت: یکی از مهمترین مسائل در پیشگیری از بروز فساد در بخش های مختلف، استفاده از ظرفیت کانون های کارشناسان رسمی دادگستری در انجام امور مرتبط است.

دادخواه با اشاره به پرونده بانک سرمایه یا پدیده شاندیز در موضوع فساد اقتصادی که منجر به ضرر و زیان شماری از شهروندان شد، گفت: در این موارد کارشناسانی از سوی بانک سرمایه و پدیده شاندیز مشخص و معرفی شدند که بیشتر به عنوان یک کارمند آن سیستم ها عمل کرده بودند.

وی یادآور شد که در پرونده بانک سرمایه یکی از اراضی ارزش گذاری شده توسط کارشناس مرتبط در شهرستان جهرم استان فارس قرار داشت که 400 میلیارد تومان قیمت گذاری شده بود حال آنکه ارزش ملک کمتر از 40 میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون کارشناسان ظرفیتی برای پیشگیری از فساد اقتصادی است

کانون کارشناسان ظرفیتی برای پیشگیری از فساد اقتصادی است