مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:302019-10-22سياسي

منصف باشید


رییس حوزه هنری اصفهان در واکنش به مصاحبه یکی از هنرمندان تئاتر، درباره فعالیت هایی که این نهاد در جهت حمایت از تئاتر اصفهان انجام داده توضیحاتی را بیان کرد.

- مهدی احمدی فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در شرایطی که برخی از نهادها، سالن های تئاترشان را به بخش خصوصی سپرده یا برای بازسازی، تعطیل کرده اند، حوزه هنری مانند سال گذشته تماشاخانه ماه و فضاهای تمرین خود را در اختیار هنرمندان تئاتر این شهر قرار داده تا آن ها بتوانند به کار خود ادامه بدهند.

وی ادامه داد: علاوه بر این حمایت ها، حوزه هنری اصفهان برنامه رونمایی از پوستر و همچنین تبلیغات و پشتیبانی های لجستیکی دیگری را نیز برای معرفی تئاترها اجرا می کند که همه آن ها دربردارنده هزینه است.

رییس حوزه هنری اصفهان خاطر نشان کرد: این که تماشاخانه ماه به مدت 10 یا 20 شب در اختیار اجرای یک تئاتر قرار می گیرد برای حوزه هنری دربردارنده هزینه های نگهداری، استهلاک، آب و برق و .

است و هنرمندان نباید صرفاً حمایت پولی را مدنظر قرار بدهند و بگویند حوزه هنری هیچ حمایتی از ما نمی کند.

احمدی فر تأکید کرد: وظیفه حوزه هنری، تولید تئاتر با موضوعات ارزشی و تلاش برای تربیت و پرورش هنرمند در زمینه های مختلف ازجمله تئاتر است و مسئولیتی در قبال همه گروه های تئاتری ندارد، بااین وجود به خاطر نامسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصف باشید

منصف باشید